Autor szablonu: ArianadlaWioski Szablonów | Flower design by BiZkettE1 / Freepik

niedziela, 1 lipca 2018

Powitanie

Witam moją rodzinę, wszystkich moich przyjaciół, koleżanki i kolegów, znajomych i nieznajomych, którzy mają ochotę przeczytać mój blog i obejrzeć zdjęcia.
Do założenia tego bloga namówiła mnie moja córka Dorota, a mój syn Artur poparł tę inicjatywę. Obydwoje uważają, że w moim emeryckim życiu dzieje się tyle dobrego, że powinnam podzielić się tym z innymi, co niniejszym czynię.

Od 10 lat jestem na jak najbardziej zasłużonej emeryturze i cieszę się życiem ponieważ nic już nie muszę, tylko czasami chcę i tak najbardziej lubię:
1. porządnie się wyspać
2. gimnastykować się z rana
3. iść na długi spacer (baaardzo!)
4. przeczytać dobra książkę
5. potańczyć przynajmniej raz w tygodniu
6. spotkać z koleżankami lub porozmawiać przez Skype
7. czasem obejrzeć dobry film
8. podróżować bo świat jest piękny i ciekawy
9. spędzać jakiś czas w kuchni nie dlatego, ze uwielbiam ale z rozsądku bo sama przygotuję najlepszy i najzdrowszy posiłek dla męża i siebie.
A teraz pędzę do Klubu na Canada Day!

3 komentarze:

  1. No brawo mama! :) Działaj dalej, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem jak trafiłam na Pędziwiatra, ale to pewnie przez moje panieńskie nazwisko - Pędziwiatr :D
    i podobny czas "emerytowania". Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę tak samo.Spędzam podobnie czas na emeryturze już 25 rok.

    OdpowiedzUsuń